tehranservic tehranservic .

tehranservic

تعمير پكيج مگاترم

 


 


تهران سرويس همواره در تلاش است تا با معرفي انواع برند پكيج هاي موجود در بازار شما در انتخاب بهترين پكيج ياري دهد.در اين مقاله به معرفي پكيج مگاترم پرداخته ايم تا با بررسي انواع خدمات تهران سرويس اعم از تعمير پكيج مگاترم و سرويس پكيج مگاترم شمار ا با اين محصول بيشتر آشنا نمايد.

بسياري از افراد فكر ميكنند كه اگر بخواهند خيلي سريع براي تعمير پكيج مگاترم با مجموعه ها تماس بگيرند بايد هزينه زيادي براي تعميرات بپردازند اما خيالتان آسوده مجموعه تهران سرويس با درار بودن سابقه طولاني به همراه كادري مجرب آمادگي اين را دارد كه بتواند در سريع ترين زمان ممكن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعميرات پكيج مگاترم را با كمترين نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه يكي از بهترين برندهاي پكيج موجود در بازار پكيج‌هايمگاترم مي‌باشند. در برخي موارد ارورهايي در پكيج مگاترم شما به وجود مي‌آيد كه بايد در اين شرايط با متخصصين تهران سرويس تماس حاصل نمايد تا پكيج شما ايتدا عيب يابي سپس تعمير شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۱:۴۵ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

علت گرم نشدن رادياتور پكيج

امروزه موتورخانه و بخاري هاي قديمي جاي خود را به پكيج هاي ديواري داده اند كه بسيار كم هزينه ،مقرون به صرفه و كارآمد است.
اما مصرف كنندگان عزيز بايد نسبت به سرويس پكيج خود اهميت ويژه اي قائل باشند چرا كه كوچكترين عيب در پكيج عملكرد اين دستگاه را با مشكل مواجه خواهد كرد .
در اين مقاله قصد داريم علت گرم نشدن رادياتور پكيج در فصل زمستان را به شما عزيزان توضيح دهيم تا با اقدام به موقع از سردي منازل شما در فصل سرما جلوگيري كنيم .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۹:۰۹ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

منبع انبساط پكيج

 


 


آشنايي با قطعات هر دستگاه و نحوه عملكرد آنها يكي از عوامل تاثير گذار در جلوگيري از خرابي و هزينه تعميرات آن دستگاه خواهد بود.
در اين مقاله تصميم گرفتيم شما را با منبع انبساط پكيج و نحوه عملكرد آن بيشتر آشنا كنيم تا بتوانيم تا حد ممكن از خرابي اين قطعه كه جزو قطعات اصلي و تقريبا گران قيمت پكيج است جلوگيري كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۳:۴۵ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

ntc پكيج چيست؟

در ادامه آشنايي با قطعات پكيج به سراغ Ntc رفته ايم و ميخواهيم شما را با اين قطعه و كاربرد آن بيشتر آشنا كنيم چرا كه آشنايي هرچه بيشتر با قطعات پكيج و چگونگي عملكرد آنها باعث ميشود شما درك بهتري از عملكرد دسگاه خود داشته باشيد.
با مقاله ntc پكيج چيست؟ با ما همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۳:۳۷ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج آلتاي

تعمير پكيج آلتاي يكي از خدماتي است كه متخصصان تهران سرويس به مشتريان عزيز ارائه ميدهند.براي دريافت خدمات تهران سرويس كافيست با يكي از شعب تهران سرويس تماس حاصل نماييد. پكيج آلتاي ساخت كجاست؟ شركت سرام نماي آذربايجان با هدف انتقال جديدترين تكنولوژي روز و تعهد به پيشرفت صنعت ملي جهت محصولات گرمايشي، حركت به سوي توليد پكيج ديواري آلتاي را آغاز كرد. اين گروه صنعتي در سال 1378 شمسي در راستاي اعتلاي صنعت كشور شروع به فعاليت نموده با تاسيس شركت سرام نماي آذربايجان گروهي از مهندسين مجرب كشور عزيزمان در خطه آذربايجان، گامي موثر در راستاي گسترش فن آوري روز دنيا نهاده كه اجماع اين متخصصين زبده در سالهاي اخير تحت عنوان گروه صنعتي آلتاي و به ياري خداوند منان نقطه عطفي در آغاز بهار توليدات داخلي در زمينه توليد نسل سوم سيستمهاي مهندسي گرمايشي و امنيت الكترونيك، از جمله توليد پكيج شوفاژ ديواري تحت برندهاي روبلو و آلپروس و آلتاي و محصولات جانبي مربوطه بوده و توانسته گامي مؤثر در جهت خودكفايي و رشد اقتصادي كشور بردارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۶:۰۵ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج آلپروس

 


اين روزها پكيج ديواري جز جدا ناپذير از منازل ما ايراني هاست ،براي خريد و استفاده از اين سيستم گرمايشي بايد با مشاوران اين زمينه درباره تعمير پكيج آلپروس سرويس و نصب آن صحبت كنيد.مشاوران تهران سرويس براي خريد پكيج آلپروس و ساير برندهاي در خدمت شما عزيزان است.

پكيج آلپروس ساخت كجاست؟
پكيج ديواري آلپروس يك پكيج ايراني است، كه كه با استفاده از بهترين قطعات و تكنولوژي روز دنيا در اروميه توليد ميگردد،پكيج آلپروس داراي كيفيت بالايي دربين برندهاي ايراين است.قابل ذكر است آلپروس به زبان آذري به معناي البرز ميباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۹:۴۱ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

داكت اسپليت چيست ؟

 


 


با پيشرفت تكنولوژي و بهبود عملكرد وسايل سرمايشي و گرمايشي شاهد ظهور دستگاه هاي جديد در منازل بوده ايم ، توليد كنندگان اين دستگاه ها در طي سال هاي متوالي سعي در آن داشته اند با آناليز و بررسي دقيق نقاط ضعف و قدرت اين وسايل پركاربرد نقاط ضعف را تقويت و بهترين دستگاه را در اختيار مشتريان عزيز قرار دهند .
بعد از استقبال زياد مردم از انواع اسپيلت نوع جديد آن با نام داكت اسپيلت رونمايي شد كه از عملكردي بسيار قوي تر نسبت ب انواع اسپيلت برخوردار است كه در اين مقاله قصد داريم به شما معرفي كنيم با ما همراه باشيد .

داكت اسپليت چيست؟
داكت اسپيلت جديدترين نوع وسايل سرمايشي و گرمايشي است .كه در فصل زمستان براي گرما و در فصل تابستان براي سرمايش منازل استفاده ميشود.
داكت اسپليت‌ها از دو قسمت اصلي كندانسور و هواساز تشكيل شده است.
كندانسور شامل چند قطعه پروانه، كمپرسور، دينام، فين و … مي‌باشد و هواساز نيز شامل فيلتر، سيني، كويل، دينام، اوپراتور، پروانه و … مي‌باشد.
هوا ساز داكت اسپليت به صورت توكار درون سقف وصل مي‌شود و سپس با استفاده از كانال كشي هوا را به اتاق‌ها و ساير مكان‌ها انتقال مي‌دهد.
داكت اسپليت براي خنك كردن محيط عملكردي شبيه به اسپليت و كولر گازي دارد ولي براي گرم كردن محيط با گردش آب گرم درون داكت اسپليت محيط را خنك مي‌كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۱:۱۲ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

شير برقي پكيج

 


 


در ادامه روند توضيح و معرفي قطعات مختلف پكيج ميخواهيم درباره شير برقي پكيج و نحوه عملكرد آن صحبت كنيم با ما همراه باشيد.
ارائه دهنده سريع خدمات تعمير پكيج در تهران با بيش از 10 سابقه.
سرويس مطمئن با تهران سرويس.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۰:۰۲ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعميركار پكيج ايساتيس در تهران

 


پكيج ايساتيس برندي نام آشنا در سيستم هاي گرمايشي است ،كه از كيفيت بسيار بالا و محبوبيت زيادي برخوردار است.اما اين موضوع باعث كاهش تقاضا براي خدمات تعمير و سرويس پكيج ايساتيس نشده چرا كه هر وسيله ي مصرفي بعد از مدت زماني نياز به تعمير و سرويس پيدا خواهد كرد.
در اين مقاله به تعمير پكيج ايساتيس و نحوه سرويس و نگهداري از اين وسيله ميپردازيم تا هزينه هاي شما عزيزان را تا مبلغ قابل توجهي كاهش دهيم.

تعمير پكيج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه فقط با تهران سرويس آنلاين
اعزام نيرو در كمتر از يك ساعت
شعبه غرب : 021-44284743
شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مركز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۲:۲۷ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعميركار شبانه روزي پكيج لورچ

 


در زمينه توليد سيستم هاي گرمايشي فعاليت گسترده اي دارد. اين گروه توليدي با نيم قرن سابقه و حضور موفق در اين عرصه توانسته سهم قابل توجهي از بازار ايران را به خود اختصاص دهد. شركت لورچ در سال 1357 شمسي (1981 ميلادي) در شهر اصفهان شروع به فعاليت نمود. محصولات اين شركت به دليل كيفيت بسيار بالا و طراحي منحصر بفرد جز برندهاي مطرح بشمار مي آيند. گروه صنعتي لورچ پكيج ديواري طبق استانداردهاي ملي و بين المللي توليد و به بازار ارائه مي نمايد. اين گروه توليدي همواره سعي دارد با توجه به نياز بازار و سليقه ي مشتريان هر سال به سبد كالايي توليدات خود بيافزايد و جهت خدمت به هموطنان محصولاتي با كيفيت ارائه دهد. اين گروه توليدي با بهره گيري از دانش فني روز و بكارگيري جديدترين و پيشرفته ترين ماشين آلات در خط توليد همواره پكيج ديواري با كيفيت و كارايي بسيار بالا قابل مقايسه با نمونه هاي مشابه داخلي و خارجي توليد و عرضه مي نمايد.
تعمير پكيج لورچ خود را به متخصصان تهران سرويس بسپاريد.

تعمير پكيج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرويس آنلاين
اعزام نيرو در كمتر از يك ساعت
شعبه غرب : 021-44284743
شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مركز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۹:۱۷ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)