tehranservic tehranservic .

tehranservic

نصب داكت اسپليت

مقاله امروز تهران سرويس درباره نحوه نصب داكت اسپليت جديدترين وسيله ي سرمايشي و گرمايشي منازل است ، كه بخاطر قابليت بالا در سرمايش و گرمايش و مصرف انرژي بالا طراحي بسيار زيبا و توكار بسيار مورد توجه مصرف كنندگان عزيز قرار گرفته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۶:۱۹ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير داكت اسپليت لنوكس

داكت اسپليت لنوكس كه از جمله برندهاي معتبر و پرطرفدار در بازار ايران است از دهه 80 ميلادي وارد عرضه جهاني شد .
در اين مقاله قصد داريم تعمير داكت اسپليت لنوكس را با هم مورد بررسي قرار دهيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۴:۲۳ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج يونيكال | unical

 


پكيج يونيكال از جمله برند هاي معتبر وارداتي است كه از استاندارهاي بالايي برخوردار است.امروز قصد درايم درباره اين برند و تعمير پكيج يونيكال بيشتر صحبت كنيم و شمار ا با اين برند آشنا كنيم.با ما همراه شويد.

تاريخچه شركت يونيكال:
برند يونيكال يك برند ايتاليايي است كه از سال 1972 اقدام به توليد سازه هاي فولادي كرد و بعد از گذشت چند سال پا به عرضه و توليد وسايل گرمايشي از جمله پكيج نموده است .تمامي محصولات اين برند داراي استاندارهاي اروپايي است كه در اروپا و آسيا از محبوبيت بالايي برخوردار است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۴:۲۲ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج بايماك

 


تهران سرويس همواره در تلاش است تا با معرفي انواع برند پكيج هاي موجود در بازار شما در انتخاب بهترين پكيج ياري دهد.در اين مقاله به معرفي پكيج بايماك پرداخته ايم تا با بررسي انواع خدمات تهران سرويس اعم از تعمير پكيج بايماك و سرويس پكيج بايماك شمار ا با اين محصول بيشتر آشنا نمايد.

بسياري از افراد فكر ميكنند كه اگر بخواهند خيلي سريع براي تعمير پكيج بايماك با مجموعه ها تماس بگيرند بايد هزينه زيادي براي تعميرات بپردازند اما خيالتان آسوده مجموعه تهران سرويس با درار بودن سابقه طولاني به همراه كادري مجرب آمادگي اين را دارد كه بتواند در سريع ترين زمان ممكن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعميرات پكيج بايماكويزمن را با كمترين نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه يكي از بهترين برندهاي پكيج موجود در بازار پكيج‌هاي بايماك مي‌باشند. در برخي موارد ارورهايي در پكيج بايماك شما به وجود مي‌آيد كه بايد در اين شرايط با متخصصين تهران سرويس تماس حاصل نمايد تا پكيج شما ايتدا عيب يابي سپس تعمير شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۵:۳۹ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج سونيه دوال

 


تهران سرويس با بكارگيري نيروهاي مجرب و متخصص براي تعمير پكيج سونيه دوال ميزان رضايت مندي قابل توجهي از مشتريان خود بدست آورده است. تهران سرويس آماده ارائه خدمات تعمير پكيج سونيه دوال سرويس پكيج سونيه دوال در سراسر تهران به شما شهروندان مي باشد. نيروهاي ما خود را در سريع ترين زمان مكن به محل مي رسانند تا مشكل پكيج سونيه دوال شما را برطرف كنند.

بسياري از افراد فكر ميكنند كه اگر بخواهند خيلي سريع براي تعمير پكيج سونيه دوال با مجموعه ها تماس بگيرند بايد هزينه زيادي براي تعميرات بپردازند اما خيالتان آسوده مجموعه تهران سرويس با درار بودن سابقه طولاني به همراه كادري مجرب آمادگي اين را دارد كه بتواند در سريع ترين زمان ممكن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعميرات پكيج سونيه دوال را با كمترين نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه يكي از بهترين برندهاي پكيج موجود در بازار پكيج‌هاي سونيه دوال مي‌باشند. در برخي موارد ارورهايي در پكيج سونيه دوال شما به وجود مي‌آيد كه بايد در اين شرايط با متخصصين تهران سرويس تماس حاصل نمايد تا پكيج شما ايتدا عيب يابي سپس تعمير شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۸:۱۸ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

علت روشن نشدن پكيج ديواري چيست؟

 


روشن نشدن پكيج يكي از مشكلاتي است كه شايد براي بسياري از ما اتفاق بيوفتد ، علت روشن نشدن پكيج ديواري چيست؟
هنگام موجه شدن با اين مشكل چه كارهايي بايد انجام دهيم؟
با تهران سرويس همراه شويد تا با زاواياي اين مشكل بيشتر آشنا شويم.

روشن نشدن پكيج:
تمامي پكيج هاي موجود در بازار داراي يك صفحه نمايشگر بوده كه در صورت بروز خطا و وجود مشكل كد خطاي ايجاد شده روي صفحه نمايشگر نمايش داده ميشود.كه ميتوان با رجوع به صفحه ارور هاي پكيج مورد نظر اقدام به رفع مشكل پيش آمده كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۰:۰۳ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

علت صداي زياد پكيج چيست؟

امروزه استفاده از انواع پكيج ها به دليل داشتن سادگي نصب، تعمير و نگهداري بسيار كم هزينه است و به عنوان يكي از ويژگي هاي مثبت يك ساختمان در نظر گرفته مي شود. استفاده از اين وسيله بسيار راحت تر از داشتن يك موتورخانه با سوخت فسيلي و مشكلات ناشي از آن است و به دليل ارزان و پرمصرف تر بودن، جايگزين مناسبي به حساب مي آيد. بروز مشكلات مختلف همانند ايجاد صداهاي بسيار ناهنجار و يا خاموش شدن هاي پياپي مي تواند باعث ناراحتي و ايجاد مشكلات زيادي در رابطه با افزايش گرماي موجود در محيط شود.
پكيج نيز مانند ساير وسايل مصرفي بعد از چند وقت استفاده نياز به سرويس و سركشي ماهانه دارد كه با اين كار ميتوان از بروز ايجاد سر و صدا در اين دستگاه جلوگيري كنيم .
در اين مقاله قصد داريم به علت صداي زياد پكيج بپردازيم و راه هاي حل اين مشكل را با هم بررسي كنيم.با تهران سرويس همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۵:۴۸ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

چرا پكيج دائما دچار افت فشار ميشود؟

يكي از مشكلات رايج در استفاده از پكيج ديوراي افت فشار پكيج است كه باعث ميشود، عملكرد پكيج دچار مشكل شود.
در اين مقاله سعي داريم دلايل افت فشار پكيج را مورد بررسي قرار دهيم تا به سوال بسياري از شما در زمينه اينكه چرا پكيج دائما دچار افت فشار ميشود پاسخ دهيم، با تهران سرويس همراه شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۹:۵۹ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

خريد قطعات كولر گازي

براي شناخت لوازم و قطعات يدكي كولر گازي بايد در ابتدا به اين موضوع آگاهي داشته باشيم كه به دو دسته تقسيم مي شود. قطعات مكانيكي كولر گازي قطعات الكتريكي كولر گازي بعد از گذشت چند سال از كاركرد كولر گازي و اسپليت ، به دليل استهلاك و فرسودگي قطعات كولر گازي شاهد افت راندمان يا از كار افتادگي بعضي از قطعات مكانيكي كولر گازي مثل كمپرسور ، موتور فن ، شير برقي ، شير هاي رفت و برگشت ، بلوور يونيت داخلي و پروانه يونيت خارجي و ديگر قطعات مكانيكي مثل موتور فن كولر گازي يا الكترو موتور كولر گازي خواهيم بود كه نشانه هاي آن عدم كاركرد صحيح كولر گازي مي باشد.براي رفع مشكلات كولر گازي تكنيسين هاي تهران سرويس با مدارك معتبر آماد رفع مشكل شما عزيزان هستند. تعمير كولر گازي ,سرويس كولر گازي , نصب كولر گازي , و ساير خدمات كولر گازي در تهران سرويس با ارزانترين نرخ انجام ميشود. در اين مقاله سعي در آن داشته ايم تا شما را با قطعات كولر گازي آشنا كنيم . خريد قطعات كولر گازي و خريد قطعات پكيج با ضمانت از تهران سرويس.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۰:۵۸ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعميركار پكيج ايساتيس

 


پكيج ايساتيس برندي نام آشنا در سيستم هاي گرمايشي است ،كه از كيفيت بسيار بالا و محبوبيت زيادي برخوردار است.اما اين موضوع باعث كاهش تقاضا براي خدمات تعمير و سرويس پكيج ايساتيس نشده چرا كه هر وسيله ي مصرفي بعد از مدت زماني نياز به تعمير و سرويس پيدا خواهد كرد.
در اين مقاله به تعمير پكيج ايساتيس و نحوه سرويس و نگهداري از اين وسيله ميپردازيم تا هزينه هاي شما عزيزان را تا مبلغ قابل توجهي كاهش دهيم.

تعمير پكيج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه فقط با تهران سرويس آنلاين
اعزام نيرو در كمتر از يك ساعت
شعبه غرب : 021-44284743
شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مركز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۳:۱۳ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)