tehranservic tehranservic .

tehranservic

تعمير كولر گازي سامسونگ

 


يكي از برند هاي معروف در كولر گازي برند سامسونگ است،كه از محبوبيت بسياري در بين مردم برخورداست.در اين مقاله ميخواهيم به تعمير كولر گازي سامسونگ بپردازيم،با تهران سرويس همراه شويد.

برند سامسونگ ساخت كدام كشور است ؟
سامسونگ يك ابرشركت خوشه‌اي كره‌اي چندمليتي واقع در سئول است. سامسونگ مالك چندين شركت تابعه و زيرمجموعه در صنايع مختلف است كه براي نمونه مي‌توان به سامسونگ الكترونيك، سامسونگ لايف، سامسونگ فاير، صنايع سنگين سامسونگ، سامسونگ تكوين، سامسونگ موتورز و سامسونگ سي‌اندتي اشاره كرد.كولر گازي سامسونگ مانند ساير وسايل ساخت شده از ين رند از محبوييت بالايي نزد مردم برخوردار است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۵:۴۳ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي هاير

 


يكي از برند هاي معروف در كولر گازي برند هايراست،كه از محبوبيت بسياري در بين مردم برخورداست.در اين مقاله ميخواهيم به تعمير كولر گازي هاير بپردازيم،با تهران سرويس همراه شويد.

برند هاير ساخت كدام كشور است ؟
هايريك شركت چندمليتي توليدكننده لوازم الكترونيكي مصرفي و لوازم خانگي است كه مقر آن در چينگدائو، استان شاندونگ، چين مي‌باشد. اين شركت محصولات مختلف را طراحي، توسعه و توليد كرده و به فروش مي‌رساند، كه برخي از اين محصولات عبارتند از: سيستم‌هاي تهويه مطبوع، تلفن همراه، كامپيوتر، اجاق‌هاي مايكروويو، ماشين لباسشويي، يخچال و فريزر و تلويزيون و ....
محصولات شركت هاير تحت ليسانس آلمان توليد ميشود.موتور يخچال هاي هاير آلماني است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۴:۴۹ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي تي سي ال

 


يكي از برند هاي معروف در كولر گازي برند تي سي ال است،كه در صنعت تهويه هوا به خوبي عمل كرده است و از ميان رضايت مردمي بالايي برخوردار بوده است.در اين مقاله ميخواهيم به تعمير كولر گازي تي سي ال بپردازيم،با تهران سرويس همراه شويد.

برند تي سي ال ساخت كدام كشور است ؟
شركت تي‌سي‌ال يك شركت الكترونيكي چند مليتي چيني است كه مقر آن در هويژو در استان گوانگ‌دونگ است. شركت تي‌سي‌ال طراحي، توسعه، توليد و فروش محصولات از جمله تلويزيون، تلفن همراه، سيستم‌هاي تهويه مطبوع، ماشين لباسشويي، يخچال و فريزر و لوازم الكتريكي كوچك را انجام مي‌دهد. اين برند توسط يك شركت آمريكايي فرانسوي ايجاد شد كه بعدها يك شركت چيني آن را خريداري كرد. در سال ۲۰۱۰ شركت تي‌سي‌ال ۲۵مين توليدكننده بزرگ لوازم الكترونيكي مصرفي در جهان بود؛ و در سال‌هاي ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ دومين توليدكننده بزرگ تلويزيون در بازار جهاني بود. در جديدترين رنكينگ جهاني سال ۲۰۱۹ برند تي سي ال دومين برند پرفروش دنيا بوده‌است. لازم است ذكر شود تي سي ال دومين برند محبوب در آمريكا مي‌باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۲:۲۶ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي كنوود

 


يكي از برند هاي معروف در كولر گازي برند كنوود است،كه در صنعت تهويه هوا به خوبي عمل كرده است و از ميان رضايت مردمي بالايي برخوردار بوده است.در اين مقاله ميخواهيم به تعمير كولر گازي كنوود بپردازيم،با تهران سرويس همراه شويد.

برند كنوود ساخت كدام كشور است ؟
اكثرا كنوود را به نام يك شركت توليد كننده لوازم خانگي انگليسي مي شناسند شركت كنوود (Kenwood) اولين بار در كشور انگلستان در سال 1947 تاسيس شده است و از همان زمان فعاليت هاي گسترده خود را آغاز كرد.كنوود در همان سال اول فعاليت خود توستر را كه توسط كنت مينارد اختراع شده بود روانه بازار لوازم خانگي كرد و با توجه به اين موضوع كه توستر ها محصول جديدي در بازار لوازم خانگي محسوب مي شدند افراد زيادي جذب شدند تا پي به شركت توليد كننده و تاريخچه توستر ببرند به همين دليل كنوود توانست در مدت زمان كوتاهي معروفيت خوبي را به دست آورد . حدود دو سه سال بعد كنوود محصولات خود را در نمايشگاه بزرگ لوازم خانگي به نمايش گذاشت .بعد از مدتي كه بنيان گذار كنوود يعني كنت مينارد از دنيا رفت شركتي ايتاليايي به نام دلونگي (Delonghi) موفق شد تا شركت لوازم خانگي كنوود را بخرد.
اين شركت در زمينه توليد كولرگازي نيز به خوبي درخشيده است و محصولات اين شركت در سراسر دنيا از محبوبيت زيادي برخوردار است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۰:۳۴ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي توشيبا

 


 


يكي از برند هاي نام آشنا در صنعت كولر گازي برند توشيبا است،كه در صنعت تهويه هوا به خوبي عمل كرده است و از ميان رضايت مردمي بالايي برخوردار بوده است.در اين مقاله ميخواهيم به تعمير كولر گازي توشيبا بپردازيم،با تهران سرويس همراه شويد.

برند توشيبا ساخت كدام كشور است ؟
توشيبا، ابرشركت خوشه‌اي ژاپني چندمليتي است، كه در حوزه‌هاي تجهيزات ارتباطاتي، قطعات الكترونيكي، سامانه‌هاي برق، زيرساخت‌هاي شهري و صنعتي، لوازم خانگي، تجهيزات پزشكي، لوازم اداري و دفتري، ابزارهاي روشنايي، تجهيزات نورپردازي و نيز ارائه خدمات لجيستيك فعاليت مي‌نمايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۷:۱۵ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي وست پوينت

 


يكي از برند هاي نام آشنا در صنعت كولر گازي برند وست پوينت است،كه در صنعت تهويه هوا به خوبي عمل كرده است و از ميان رضايت مردمي بالايي برخوردار بوده است.در اين مقاله ميخواهيم به تعمير كولر گازي وست پوينت بپردازيم،با تهران سرويس همراه شويد.

برند وست پوينت ساخت كدام كشور است ؟
برند فرانسوي وست پوينت با بيش از پنجاه سال سابقه توليد با سياست آسايش و راحتي مصرف كننده و شعار توليد محصولات بدون نقص، به صادرات محصولات مختلف، از جمله كولر گازي و انواع لوازم خانگي مي پردازد. بيش از نيم قرن است كه لوازم خانگي و كولر گازي به هشتاد و پنج كشور گرمسير و مرطوب، نظير كشورهاي خاورميانه، آفريقا و آمريكاي لاتين صادر ميشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۵:۰۰ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي جي پلاس

 


يكي از برند هاي نام آشنا و تازه وارد در صنعت كولر گازي برند جي پلاس از گروه گلديران است،كه در صنعت تهويه هوا به خوبي عمل كرده است و از ميان رضايت مردمي بالايي برخوردار بوده است.در اين مقاله ميخواهيم به تعمير كولر گازي جي پلاس بپردازيم،با تهران سرويس همراه شويد.

برند جي پلاس ساخت كدام كشور است ؟
شركت گلديران به پشتوانه چند دهه نمايندگي موفق برند ال جي توانست با جلب رضايت ال جي اقدام به توليد محصولات مورد نظر خود با برند جي پلاس كند. براي توليد لوازم خانگي جي پلاس از قطعات ساخت كشورهاي مختلف استفاده مي شود اما اين موجب نمي شود لوازم خانگي جي پلاس يك محصول ايراني نباشد.
جي پلاس با توجه به سابقه طولاني با گروه ال جي از پشتوانه علمي و عملي خوبي برخوردار است و اين نويد را به مصرف كنندگان خود ميدهد كه همانند ساير محصولات گروه گلديران از كيفيت خوبي برخوردار خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۷:۴۴ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي گرين

 


 


كولر گازي گرين از جمله محصولات پرفروش و كاربردي عرضه شده توسط شركت تهويه مطبوع گرين است كه به دليل اهميت بسيار زياد اسپليت‌ها، اين شركت سرمايه گذاري گسترده‌اي از لحاظ علمي و نيروي انساني بر روي توليد آنها به كار بسته است به طوري كه امروزه توانسته در اين راه با بسياري از برندهاي معتبر خارجي قابل رقابت باشد..در اين مقاله ميخواهيم تعمير كولر گازي گرين بپردازيم،با تهران سرويس همراه شويد.

برند گرين ساخت كدام كشور است ؟
شركت تهويه مطبوع گرين يك شركت ارائه دهنده انواع سيستم‌هاي تهويه مطبوع خانگي و صنعتي در كشور چين است كه كليه محصولات خود را با تكيه بر دانش فني روز اروپا، توان متخصصين كار آزموده و با بهره گيري از ماشين آلات و تجهيزات پيشرفته تمام اتوماتيك، بر اساس استانداردهاي تضمين كيفيت در اروپا توليد و به بازارهاي جهاني معرفي مي نمايد.
محصولات گرين شامل انواع دستگاه‌هاي مركزي و مستقل تأسيساتي، از جمله چيلرهاي تراكمي، هواساز، VRF، داكت اسپليت، فن كويل و كولر گازي است كه جهت بهره برداري در انواع پروژه‌هاي مسكوني، تجاري، اداري، صنعتي، مراكز خريد، بيمارستان‌ها، هتل‌ها و اماكن عمومي طراحي و توليد مي گردند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۶:۳۴ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي ميتسوبيشي

كولر گازي ميتسوبيشي از جمله محصولات پرفروش و كاربردي عرضه شده توسط شركت تهويه مطبوع ميتسوبيشي است كه به دليل اهميت بسيار زياد اسپليت‌ها، اين شركت سرمايه گذاري گسترده‌اي از لحاظ علمي و نيروي انساني بر روي توليد آنها به كار بسته است به طوري كه امروزه توانسته در اين راه با بسياري از برندهاي معتبر خارجي قابل رقابت باشد..در اين مقاله ميخواهيم تعمير كولر گازي ميتسوبيشي بپردازيم،با تهران سرويس همراه شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۴:۲۶ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي شارپ

كولر گازي شارپ از جمله محصولات پرفروش و كاربردي عرضه شده توسط شركت تهويه مطبوع شارپ است كه به دليل اهميت بسيار زياد اسپليت‌ها، اين شركت سرمايه گذاري گسترده‌اي از لحاظ علمي و نيروي انساني بر روي توليد آنها به كار بسته است به طوري كه امروزه توانسته در اين راه با بسياري از برندهاي معتبر خارجي قابل رقابت باشد..در اين مقاله ميخواهيم تعمير كولر گازي شارپ بپردازيم،با تهران سرويس همراه شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۲:۲۳ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)