tehranservic tehranservic .

tehranservic

تعمير پكيج آريستون

تهران سرويس با بكارگيري نيروهاي مجرب و متخصص براي تعمير پكيج آريستون ميزان رضايت مندي قابل توجهي از مشتريان خود بدست آورده است. تهران سرويس آماده ارائه خدمات تعمير پكيج آريستون سرويس پكيج آريستون در سراسر تهران به شما شهروندان مي باشد. نيروهاي ما خود را در سريع ترين زمان مكن به محل مي رسانند تا مشكل پكيج آريستون شما را برطرف كنند.
بسياري از افراد فكر ميكنند كه اگر بخواهند خيلي سريع براي تعمير پكيج آريستون با مجموعه ها تماس بگيرند بايد هزينه زيادي براي تعميرات بپردازند اما خيالتان آسوده مجموعه تهران سرويس با درار بودن سابقه طولاني به همراه كادري مجرب آمادگي اين را دارد كه بتواند در سريع ترين زمان ممكن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعميرات پكيج آريستون را با كمترين نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه يكي از بهترين برندهاي پكيج موجود در بازار پكيج‌هاي آريستون مي‌باشند. در برخي موارد ارورهايي در پكيج آريستون شما به وجود مي‌آيد كه بايد در اين شرايط با متخصصين تهران سرويس تماس حاصل نمايد تا پكيج شما ايتدا عيب يابي سپس تعمير شود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۹:۵۷ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج پلار

تهران سرويس با بكارگيري نيروهاي مجرب و متخصص براي تعمير پكيج پلار ميزان رضايت مندي قابل توجهي از مشتريان خود بدست آورده است. تهران سرويس آماده ارائه خدمات تعمير پكيج پلار سرويس پكيج پلار در سراسر تهران به شما شهروندان مي باشد. نيروهاي ما خود را در سريع ترين زمان مكن به محل مي رسانند تا مشكل پكيج پلار شما را برطرف كنند.
بسياري از افراد فكر ميكنند كه اگر بخواهند خيلي سريع براي تعمير پكيج پلار با مجموعه ها تماس بگيرند بايد هزينه زيادي براي تعميرات بپردازند اما خيالتان آسوده مجموعه تهران سرويس با درار بودن سابقه طولاني به همراه كادري مجرب آمادگي اين را دارد كه بتواند در سريع ترين زمان ممكن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعميرات پكيج پلار را با كمترين نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه يكي از بهترين برندهاي پكيج موجود در بازار پكيج‌هاي پلار مي‌باشند. در برخي موارد ارورهايي در پكيج پلار شما به وجود مي‌آيد كه بايد در اين شرايط با متخصصين تهران سرويس تماس حاصل نمايد تا پكيج شما ايتدا عيب يابي سپس تعمير شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۳:۱۶ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج راديانت

تهران سرويس با بكارگيري نيروهاي مجرب و متخصص براي تعمير پكيج راديانت ميزان رضايت مندي قابل توجهي از مشتريان خود بدست آورده است. تهران سرويس آماده ارائه خدمات تعمير پكيج راديانت سرويس پكيج راديانت در سراسر تهران به شما شهروندان مي باشد. نيروهاي ما خود را در سريع ترين زمان مكن به محل مي رسانند تا مشكل پكيج راديانت شما را برطرف كنند.
بسياري از افراد فكر ميكنند كه اگر بخواهند خيلي سريع براي تعمير پكيج راديانت با مجموعه ها تماس بگيرند بايد هزينه زيادي براي تعميرات بپردازند اما خيالتان آسوده مجموعه تهران سرويس با درار بودن سابقه طولاني به همراه كادري مجرب آمادگي اين را دارد كه بتواند در سريع ترين زمان ممكن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعميرات پكيج راديانت را با كمترين نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه يكي از بهترين برندهاي پكيج موجود در بازار پكيج‌هاي راديانت مي‌باشند. در برخي موارد ارورهايي در پكيج راديانت شما به وجود مي‌آيد كه بايد در اين شرايط با متخصصين تهران سرويس تماس حاصل نمايد تا پكيج شما ايتدا عيب يابي سپس تعمير شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۷:۵۲ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

هواگيري پكيج

با شروع فصل سرما از جمله اقداماتي كه بايد انجام شود تا عمر پكيج شما افزايش يابد هواگيري پكيج است.در اين مقاله متخصصان تهران سرويس سعي در آن داشتند تا با شما را با هواگيري انواع پكيج آشنا كنند.
تهران سرويس سرآمد در ارائه خدمات پكيج:تعمير پكيج,نصب پكيج , سرويس پكيج در تهران.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۱:۱۹ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج لورچ

از بهترين پكيج ديواري موجود در بازار مي توان به برند لورچ اشاره داشت. گروه صنعتي لورچ در زمينه توليد سيستم هاي گرمايشي فعاليت گسترده اي دارد. اين گروه توليدي با نيم قرن سابقه و حضور موفق در اين عرصه توانسته سهم قابل توجهي از بازار ايران را به خود اختصاص دهد. شركت لورچ در سال 1357 شمسي (1981 ميلادي) در شهر اصفهان شروع به فعاليت نمود. محصولات اين شركت به دليل كيفيت بسيار بالا و طراحي منحصر بفرد جز برندهاي مطرح بشمار مي آيند. گروه صنعتي لورچ پكيج ديواري طبق استانداردهاي ملي و بين المللي توليد و به بازار ارائه مي نمايد. اين گروه توليدي همواره سعي دارد با توجه به نياز بازار و سليقه ي مشتريان هر سال به سبد كالايي توليدات خود بيافزايد و جهت خدمت به هموطنان محصولاتي با كيفيت ارائه دهد. اين گروه توليدي با بهره گيري از دانش فني روز و بكارگيري جديدترين و پيشرفته ترين ماشين آلات در خط توليد همواره پكيج ديواري با كيفيت و كارايي بسيار بالا قابل مقايسه با نمونه هاي مشابه داخلي و خارجي توليد و عرضه مي نمايد.
تعمير پكيج لورچ خود را به متخصصان تهران سرويس بسپاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۶:۵۸ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تبديل حالت زمستانه به تابستانه پكيج

يكي از سيستم گرمايشي‌هايي كه امروزه در منازل ديده شده است پكيج‌هاي ديواري هستند. پكيج هاي ديواري يكي از محبوب ترين وسايل گرمايشي محسوب ميشوند چرا كه توانايي انجام دو كار را به صورت همزمان دارند. پكيج‌هاي ديواري با اينكه به اندازه يك آبگرمكن ديواري مكان اشغال مي‌كنند، توانايي انجام دو كار، يعني گرم كردن محيط به كمك رادياتورها و تامين آب گرم محيط را انجام خواهند داد.در اين مقاله تهران سرويس به شما كمك خواهد كرد تا پكيج خود را به راحتي در حالت زمستانه و با تغيير فصل سرما به تابستانه تغيير دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۹:۳۵ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

علت بوي گاز پكيج

پكيج ديواري از جمله وسايل خانگي است كه از گاز استفاده ميكند.شما در هنگام استفاده از هريك از انواع اين برند ممكن است بوي گاز يا بوي دود را استشمام كنيد در اين مقاله ميخواهيم دليل اين مسئله را توضيح دهيم با تهران سرويس همراه باشيد:
براي تعمير پكيج و نصب پكيج خود در تهران كافيست يا ما تماس حاصل نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۸:۵۳ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

خريد قطعات پكيج

 


آشنايي با قطعات پكيج
 

از آنجايي كه پكيجها داراي دو مدار گرمايشي و مصرفي ميباشند قطعات آنها نيز باهم كمي متفاوت است وليكن قطعاتي هم در پكيج وجود دارد كه بين اين دو مدار مشترك كار ميكنندحال به بررسي و تفكيك اين قطعات ميپردازيم.

 

قطعات مشترك عبارتند از:

 

1-فن
2-پرشر دود
3-جرقه زن
4-حسگر شعله
5-مصرفي
6-گرمايشي

در تهران سرويس خريد قطعات پكيج را با اطمينان خاطر از اصالت كالا تجربه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۹:۳۶ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج بوتان

 


تهران سرويس با بكارگيري نيروهاي مجرب و متخصص براي تعمير پكيج بوتان ميزان رضايت مندي قابل توجهي از مشتريان خود بدست آورده است. تهران سرويس آماده ارائه خدمات تعمير پكيج بوتان سرويس پكيج بوتان در سراسر تهران به شما شهروندان مي باشد. نيروهاي ما خود را در سريع ترين زمان مكن به محل مي رسانند تا مشكل پكيج بوتان شما را برطرف كنند.
بسياري از افراد فكر ميكنند كه اگر بخواهند خيلي سريع براي تعمير پكيج بوتان با مجموعه ها تماس بگيرند بايد هزينه زيادي براي تعميرات بپردازند اما خيالتان آسوده مجموعه تهران سرويس با درار بودن سابقه طولاني به همراه كادري مجرب آمادگي اين را دارد كه بتواند در سريع ترين زمان ممكن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعميرات پكيج بوتان را با كمترين نرخ بازار انجام دهد انجام دهد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۸:۳۸ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير پكيج ايران رادياتور

 


 


تهران سرويس با بكارگيري نيروهاي مجرب و متخصص براي تعمير پكيج ايران رادياتور ميزان رضايت مندي قابل توجهي از مشتريان خود بدست آورده است. تهران سرويس آماده ارائه خدمات تعمير پكيج ايران رادياتور سرويس پكيج ايران رادياتو در سراسر تهران به شما شهروندان مي باشد. نيروهاي ما خود را در سريع ترين زمان مكن به محل مي رسانند تا مشكل پكيج ايران رادياتور شما را برطرف كنند.
توليد محصولات ايران رادياتور در انواع ديواري و زميني از سال 1383 آغاز گرديد.
تعميرات محصولات شركت ايران رادياتور در انواع مختلف گازي، ديواري و زميني به كمك تبليغات گسترده، قيمت هاي مناسب و رقابتي و همچنين خدمات پس از فروش پاسخگوي خود، توانسته است بخش بزرگي از بازار مصرف پكيج هاي گرمايشي در كشور را تصاحب نمايد
براي تعمير پكيج ايران رادياتور در ابتدا لازم است تا شما با مدل هاي مختلف اين برند آشنا شويد

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۳:۲۹ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)