tehranservic tehranservic .

tehranservic

علت خاموش و روشن شدن سریع یخچال

منظور از اتومات کردن یخچال چیست؟
اتومات کردن یا خاموش و روشن شدن دستگاه یخچال، متناسب با دمای تنظیم شده انجام می گیرد. در فرآیند طبیعی اتومات کردن یخچال، به منظور رسیدن به دمای موردنظر، موتور فعال و به محض رسیدن به بازه دمای مشخص شده، کارکرد موتور متوقف می شود.
چنانچه یخچال شما بیش از حد معمول اتومات کند باید به دنبال علت آن باشیم.

علت خاموش و روشن شدن سریع یخچال چیست؟
1-وجود نوسان در برق رسانی:
برای تمامی وسایل برقی خود از یک محافظ استفاده کنید . تا از نوسانات برق منزل جلوگیری کند.

2-مشکل ترموستات:
اگر ترموستات یخچال شما به درستی عمل نکند و معیوب باشد و به درستی کار نکند باعث میشود یخچال شما با کوچکترین تغییر دمایی اتومات کند.

3-اختلال در کمپرسور:
در صورتی که کمپرسور معیوب شده باشد، باعث میشود که دستگاه به سرعت خاموش روشن شود باید با تعمیرکار تهران سرویس تماس گرفته شود تا در صورت امکان کمپرسور تعمیر و در صورت امکان پذیر نبودن تعویض گردد.

 

4- آسیب در برد یخچال:
یکی دیگر از دلایل خاموش شدن یخچال ساید بای ساید یا یخچال دوقلو، آسیب دیدگی یا سوختگی برد یخچال است. برد یخچال، که نقش مغز را برای دستگاه ایفا می‌کند و با ارسال دستور به قطعات مختلف دستگاه، موجب عملکرد درست و به اندازه دستگاه می‌شود.

این قطعه به طور معمول بر روی درب یخچال نصب می‌شود و به کاربر اجازه کم و زیاد کردن دمای دستگاه را می‌دهد.وجود نوسانات برقی از مهم‌ترین دلایل خرابی یا سوختگی برد یخچال است.

5-نشت گاز و کم بودن سرما:
در یخچال گاه به علت کمبود گاز سرمایشی یخچال مجبور میشود برای آنکه بتواند محیط یخچال را به دمای مد نظر برساند بیشتر کار کرده و سرعت اتومات آن بیشتر میشود.

تعمیر یخچال :
تهران سرویس تعمیر انواع یخچال فریز و یخچال های دوقلو و ساید بای ساید را در سراسر تهران برای شما با کمترین نرخ و ضمانت 6 ماهه انجام خواهد داد .

رفع خاموش و روشن شدن سریع یخچال
برای رفع مشکل اتومات یخچال و علت خاموش و روشن شدن سریع کولر گازی خود کافیست با متخصصان تهران سرویس تماس بگیرید تا بعد از کارشناسی دقیق یخچال شما و اعلام هزینه اقدام به تعمیر یخچال شما کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۵:۰۱ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)