tehranservic tehranservic .

tehranservic

مبل راحتي هايپر دكور

مبل راحتي يكي از ضروري ترين اقلام در خانه است كه فضاهاي مختلف مانند سالن پذيرايي و اتاق منزل از آن استفاده مي شود در ادامه با فهرست مطالب خريد مبل راحتي هايپر دكور آشنا خواهيد شد

  • فهرست مبل راحتي هايپر دكور
  1. انواع اسامي جذاب مبلمان راحتي
  2. كارگاه‌ هاي ساخت مبل راحتي
  3. خريد آنلاين مبل راحتي
  4. تعيين قيمت مبل راحتي
  5. خريد مبل راحتي جديد و زيبا
  6. مبل راحتي نيم ست
  7. مبلمان راحتي اسپرت
  8. نحوه‌ ست كردن مبلمان با دكور خانه
  9. هارموني رنگها براي انتخاب در پارچه مبل راحتي
  10. دوام مبل راحتي
  11. تعمير مبل راحتي
  12. كاربرد فوم در توليد مبل راحتي

انواع اسامي جذاب مبلمان راحتي

جالب است بدانيد كه مبلمان راحتي داراي مدلهاي بسيار متفاوت و زيبايي هستند و به همين دليل هم براي هر كدام از آنها يك نام در نظر گرفته شده است. براي مثال براي مبل‌ راحتي ليدان يا راشا يا چستر و ... انواعي از اين اسامي هستند. حالا شما با توجه به سليقه و نياز خود هر رنگ جنس پارچه و چوبي را كه دوست داشته باشيد مي‌توانيد روي آن مدل پياده كنيد و لذت ببريد. در ادامه مي‌خواهيم بيشتر در مورد اين مبلمان راحتي صحبت كنيم.

كارگاه‌هاي ساخت مبل راحتي

كارگاه‌هاي ساخت مبل راحتي معمولا در همه جاي ايران وجود دارند و امكان سفارش به آنها هميشه فراهم است. شما مي‌توانيد به طور مستقيم به خود كارگاه برويد و مبل خود را سفارش دهيد و يا به فروشگاهي شيك برويد و مدل‌ها را ببينيد و سفارش دهيد. مشخص است كه خريد از كارگاه بدون واسطه قيمت مناسب‌تري دارد.

خريد آنلاين مبل راحتي

امروزه اينترنت حسابي در وقت ما صرفه جويي كرده است و به راحتي هر چيزي كه بخواهيم را با استفاده از آن سفارش مي‌دهيم. شايد باورش سخت باشد اما خيلي از مردم حتي خريد مبل راحتي را هم به صورت آنلاين انجام مي‌دهند. كساني كه فروش آنلاين هم دارند عكس باكيفيت تمامي كارها را بر روي سايت خود با تمامي اطلاعات درج مي‌كنند.

تعيين قيمت مبل راحتي

قيمت مبل‌هاي راحتي به خيلي از عوامل مختلفي بستگي دارد. فروشگاه يا محله‌اي كه شما مبل را مي‌خريد هم در قيمت آن تاثيرگذار است. جنس چوب و جنس پارچه و گاهي طرح پارچه و... همه عوامل موثر در قيمت هستند. فقط كافي است يكي از اين موارد گرون شود، شما هم شاهد گران شدن قيمت مبلمان راحتي خواهيد بود.

خريد مبل راحتي جديد و زيبا

قطعا هر ساله تعدادي مدل جديد در بازار موجود مي‌شود. اين مدل‌ها الهام گرفته از سبك‌هاي مختلف هستند. گاهي پيش مي‌آيد كه يك مدل از مبل راحتي براي چندين سال پيش است، اما به شدت به دل شما مي‌نشيند و مطابق با روحيات شما است. البته فراموش نكنيد كه زيبايي در سادگي است و مدل‌هاي ساده‌تر هيچ وقت از مد نمي‌افتند و دل شما را نمي‌زنند و تا سالها مهمان خانه‌هاي گرم شما هستند.

مبل راحتي نيم ست

حتما نبايد مبلمان راحتي 7 تا 9 نفره تهيه كنيد. اگر نيازي هم به مبل راحتي نداريد سعي كنيد حتما يك نيم ست از آن تهيه كنيد. گاهي نيم ست ها در يك گوشه كنج خانه جلوه‌ي فوق‌العاده جذابي به منزل شما مي‌دهند و باعث يك تغيير اساسي در منزل شما مي‌شوند. سعي كنيد در كنار مبل‌هاي راحتي بر روي زمين يا عسلي از گل و گلدان‌هاي طبيعي استفاده كنيد تا يك سبك مدرن و زيبا را در فضاي خانه‌ي خود ايجاد كنيد. چيدمان مبلمان راحتي نيم ست بسيار آسان است و با يك دكور كوچك، مي‌توانيد حال و هواي خانه را عوض كنيد.

مبلمان راحتي اسپرت

شايد با خودتان تصور كنيد كه همه‌ي مبل‌هاي راحتي اسپرت هستند. شايد به دليل اينكه همه مبل‌هاي راحتي بسيار راحت و آسوده هستند اين تصور درست باشد. اما مدل‌هايي بسيار ساده تر و كوچك تر يا به اصطلاح جمع و جور، وجود دارند كه اسپرت تر هستند و براي فضاهاي كوچك و بسيار خاص طراحي شده‌اند. زيبايي در نگاه شما است و در زمينه دكوراسيون و انتخاب مبل راحتي شما مهم‌ترين فرد براي انتخاب هستيد زيرا اين شما هستيد كه در خانه زندگي مي‌كنيد و بايد در مرحله اول روحيات و سليقه خودتان را در نظر بگيريد.

نحوه‌ ست كردن مبلمان با دكور خانه

مبلمان راحتي يك حس خاص و منحصر به فردي را در خانه‌ها بوجود مي‌آورد و اين روزها بدون وجود آنها شايد حس كنيم چيزي در خانه كم است. اگر فضاي منزل شما بزرگ است و مبل سلطنتي و يا استيل و ... هم داريد كه رنگ خنثي دارد، سعي كنيد رنگ مبل راحتي خود را شاداب تر انتخاب كنيد. اين روزها در قسمتي از ديوار خانه كه مبل راحتي را مي‌چينند از تابلوهاي دكوراتيو رنگي جذاب استفاده مي‌كنند. اين تابلوها معمولا داراي رنگهاي موجود در پارچه مبل راحتي هستند. با اين كار شاهد يك دكور خيلي خاص و بي نظير خواهيد بود.

هارموني رنگها براي انتخاب در پارچه مبل راحتي

اگر شما جزء آن دسته از افرادي هستيد كه علاقه مند به مبل‌هاي دو يا سه رنگ هستند، بايد يك توجهي به هارموني رنگها داشته باشيد تا بهترين انتخاب را كنيد. استفاده از رنگهاي سرد و گرم و يا خنثي و شاداب انتخاب‌هاي جسورانه و شيكي است. سعي كنيد ذهن خود را خلاق پرورش دهيد. براي مثال انتخاب رنگ طوسي در كنار رنگ زرد يك انتخاب شاهكار است كه هر كسي را عاشق خودش مي‌كند. افراد باهوش و خوش ذوق دست به اين انتخاب‌هاي جذاب ميزنند و شما به عينه شاهد يك معجزه در زيبايي خواهيد بود.

دوام مبل راحتي

همانطور كه مي‌دانيد اين جنس مواد به كار برده شده در داخل مبل است كه دوام آن را تضمين مي‌كند. جنس كلاف و پلي استر و ... همه در تعيين ماندگاري يك مبل نقش دارند. سعي كنيد از فروشگاه‌هاي معتبر و با سابقه فروش بالا خريد كنيد تا خيالتان از اين بابت‌ها راحت باشد.

تعمير مبل راحتي

معمولا مبلمان راحتي از جنس‌هاي خوبي برخوردار هستند و مانند مبل‌هاي ديگر حساس نيستند و به راحتي از بين نمي‌روند. اما هر جنسي هر چقدر هم كه خوب باشد گاهي ممكن است دچار پوسيدگي و خرابي و ... شود. اگر براي مبل راحتي شما به هر دليلي مشكلي بوجود آمد، اصلا جاي نگراني وجود ندارد بسياري از كارگاه‌ها اين تعميرات را انجام مي‌دهند و مثل روز اول مبل را به شما تحويل مي‌دهند.

كاربرد فوم در توليد مبل راحتي

هر مبلي نياز به يك اسفنج دارد، در مبل‌هاي راحتي به جاي استفاده از اسفنج از فوم‌ها استفاده مي‌كنند زيرا دوام آنها بيشتر است. اين فوم‌ها به دو دسته فوم گرم و فوم سرد تبديل مي‌شوند. فوم گرم براي استفاده از كف مبل بسيار مناسب است زيرا چگالي كمي دارد. فوم سرد هم داراي خاصيت ارتجاعي است و گزينه ي خوبي براي استفاده در كف مبلمان است و حالت خود را بيشتر از فوم گرم حفظ مي‌كند.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۷:۱۹ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

شارژ گاز كولر گازي

زماني كه شما كولر گازي خود رابه تازگي نصب كرده ايد يا كولر گازي شما تازه تعمير مشود نياز به شارژ گاز مجدد دارد.قدار شارژ گاز كولر گازي با توجه به شرايط مختلف متفاوت است و با توجه به هر دستگاه متغيير است.متخصصان تهران سرويس در سراسر تهران به صورت شبانه روزي آماده خدمت رساني به شما عزيزان ميباشد.شارژ گاز كولر گازي توسط تعميركار ماهر و به ارزان ترين نرخ انجام ميشود.تعمير كولر گازي و نصب كولر گازي خود را فقط به متخصصان ما بسپاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۸:۳۰ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

نصب كولر گازي

 

نصب كولر گازي يا نصب اسپيلت، به خصوص در فصول گرم سال، يكي از پردرخواست‌ترين خدمات سرمايشي است؛ البته پيشنهاد مي‌كنيم با توجه به افزايش نسبي هزينه نصب كولر گازي در روزهاي گرم سال، پيش از آغاز فصول بهار و تابستان، اقدام به نصب كولر گازي يا همان اسپيلت كنيد؛همچنين در انتخاب نصاب كولر گازي، دقت لازم را كنيد تا فردي متخصص و مجرب، براي انجام اين كار، نزد شما آيد.

نصب كولر گازي بسيار حائز اهميت است چرا كه اگر به درستي انجام نگيرد موجب بروز مشكلات بسيار زيادي در كولر گازي شما خواهد شد.بنابراين در درخواست تعميركار براي نصب كولر گازي خود بسيار حساس عمل كنيد .
تعميركاران كولر گازي تهران سرويس داراي مدرك معتبر فني و با ماهر كافي آماده خدمت رساني به شما مشتريان عزيز مياشند.

مجموعه تهران سرويس با كادري مجرب و با تجربه اماده خدمت رساني در سراسر استان تهران در حيطه ي كولرگازي، سرويس كولر گازي، تعمير كولر گازي، نصب كولرگازي در تهران، خدمات كولر گازي، لوله كشي كولرگازي، و كليه امور مربوط به كولرگازي در كليه ي برندها با ارزان ترين قيمت و سرويس دهي در محل مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۴:۴۵ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعميرات كولر گازي تهران سرويس

ما در تهران سرويس با ارائه خدمات متنوع و حرفه اي تعمير كولر گازي، سرويس كولرگازي و نصب كولر گازي قصد داريم تا طول عمر كولر گازي شما را براي تان بيشتر كرده و شما را از پرداخت هزينه هاي اضافي راحت كنيم.تهران سرويس با كادري مجرب در سراسر تهران در خدمت شماست.
بيشترين مشكلاتي كه براي مشتريان در ارتباط با تعمير كولر گازي به وجود مي آيد به شرح زير مي باشد :

تعمير كولر گازي

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۲:۴۱ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تفاوت كولرگازي اينورتر و معمولي

 


كولر گازي معمولي يا اينورتر؟
تا حالا به تفاوت كولر گازي هاي اينوتر با كولر گازي معمولي فكر كرديد؟چرا امروزه بيشتر مردم به خريد كولر گازي هاي اينورتر تمايل دارند.در اين مقاله تهران سرويس سعي در آن داشته تا با توضيح بيشتر عملكرد اين دو انتخاب شما را براي انتخاب كولر گازي مناسب راحت تر نمايد.با ما همراه باشيد:
تعمير كولر گازي,سرويس كولر گازي و نصب كولر گازي خود را به تهران سرويس بسپاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۶:۴۵ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تبديل كولرگازي معمولي به اينورتر

در مقالات قبل درباره مزاياي كولر گازي اينورتر نسبت به كولر گازي معمولي صحبت كرده ايم .در اينجا قصد داريم نحوه ي تبديل كولرگازي معمولي به اينورتر بيان كنيم با تهران سرويس همراه باشيد:
تهران سرويس ارائه دهنده خدمات كولر گازي از جمله تعمير كولر گازي, سرويس كولر گازي و نصب كولر گازي در تهران .
داراي بيشترين رضايتمندي مشتريان عزيز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۳:۱۹ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

اورلود كولر گازي

اورلود چيست
اورلود يا OLP كه مخفف كلمه (overload Protector) به معناي محافظ اضافه‌بار است، قطعه ايست كه در بسياري از لوازم خانگي الكترونيكي براي جلوگيري از آسيب به آن‌ها، سوختن و خطرات احتمالي پيش‌بيني‌ نشده تعبيه مي گردد.
متخخصان تهران سرويس براي رفع مشكل اورلود كولر گازي شما آماده كمك به شما تهرانياي عزيز ميباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 4
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۰:۰۶ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

علت خرابي شير برقي كولر گازي

شير برقي كولر گازي چيست
شير برقي قطعه اي است كه در داخل كولر گازي هاي مجهز به هر دو سيستم سرمايش و گرمايش به كار مي رود. اين قطعه براي تغيير حالت كولر گازي از سرمايش به گرمايش و برعكس مورد استفاده قرار مي گيرد
علت خرابي شير برقي كولر گازي در اين مقاله به طور كامل شرح داده شده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۶:۴۶ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

علت صداي زياد كولر گازي

با شروع فصل گرما و استفاده از كولر گازي از جمله مشكلات رايج مصرف كنندگان صداي زياد كولر گازي است.تهران سرويس در اين مقاله شما را با علت صداي زياد كولر گازي و راه هاي رفع آن آشنا ميكند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 4
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۲:۰۹ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تفاوت اسپلت با كولر گازي

در صورتي كه قصد خريد كولر گازي را داشته ايد احتمالا براي شما نيز اين سوال پيش آمده است كه اسپيلت بهتر است يا كولر گازي. تفاوت اسپيلت با كولر گازي شامل موارد متعددي مي شود. در اين مطلب تهران سرويس فرق اسپيلت با كولر گازي را بيان ميكند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 4
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۸:۳۱ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)