tehranservic tehranservic .

tehranservic

علائم سوختگي كولر گازي

كمپرسور در كولر گازي همانند قلب تپنده انسان نقش بسزايي در كاركرد كولر ايفا ميكند .اگر براي اين قلب تپنده كوچكترين آسيبي وارد شود كولر گازي ديگر مانند قل كار نخواهد كرد و عملكرد مطلوبي نخواهد داشت.
يكي از اساسي ترين مشكلاتي كه براي كمپرسور به وجود مي ايد سوختگي كمپرسور است در اين مقاله سعي در داشتيم تا شما را با علائم سوختگي كمپرسور كولر گازي آشنا كنيم.
خدمات كولر گازي تهران سرويس شامل تعمير كولر گازي ,سرويس كولر گازي و نصب كولر گازي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۸:۵۴ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

نحوه تشخيص كولر گازي اصلي با تقلبي

امروزه با وجود تحريم ها و كمبود كالاي اصلي مصرف كنندگان براي خريد كالاي اصلي و با كيفيت دچار مشكل شده اند .يكي از اين وسايل كه به مقدار بسيار زيادي كالاي قاچاق و بي كيفيت از ان وارد كشور شده و چه بسا بسياري ز انها تقلبي باشد كولر گازي است.در اين مقاله ميخواهيم تشخيص كولر گازي اصلي با تقلبي را آموزش دهيم با تهران سرويس همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۳:۴۵ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

علت خاموشي ناگهاني كولر گازي چيست؟

امروزه كه استفاده از كولر هاي گازي بيش از پيش مرسوم شده شايد بسياري از شما تجربه ي تلخ خاموش شدن ناگهاني كولر گازي خود را داشته باشيد.در بعضي روزهاي گرم تابستان كه فقط خنكاي باد كولر گازي ميتواند جبران گرماي طاقت فرساي بيرون از منزل يا محل كار باشد كولر گازي به ناگهان خاموش ميشود در اين مقاله تهران سرويس سعي در آن داشته تا شما را با علت خاموش شدن ناگهاني كولر گازي  آشنا سازد .
با تهران سرويس همراه شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۰:۱۲ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي گري

باتوجه به مشكلات اقتصادي و گراني وسايل خانگي ترجيح تمامي ما بر آن است كه از وسايل خانگي خود به بهترين شكل استفاده و از خرابي آنها جلوگيري به عمل آوريم.كولر گازي از جمله وسايلي است كه بايد در حفظ و نگهدار آن ها كوشا باشيم و براي تعمير و رفع مشكلات آن از بهترين تعميركاران كمك بگيريم .
تعميركاران متخصص تهران سرويس آماده تعمير كولر گازي گري شما در سراسر ميباشند.تعمير و سرويس كولر گازي گري در سراسر تهران با ارزان ترين نرخ و ضمانت 180 روزه فقط ب تهرن سرويس .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۶:۳۵ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير كولر گازي اجنرال

همه چيز درباره كولر گازي پر طرفدار اجنرال:

امروزه برند اجنرال در صنعت تهويه ايران از جمله برندهاي بسيار پرطرفدار و پر فروش ميباشد.كولر گازي اجنرال ساخت كشور ژاپن است. اما زماني كه قصد خريد آن را پيدا كنيد، خواهيد ديد كه روي آن نوشته شده كه ساخت كشور تايلند هست. شايد در ابتدا تصور كنيد كه اين مدل تقلبي است. اما اصلا اينطور نيست. يكي از مراكز تحقيقات مهم شركت اجنرال در تايلند قرار گرفته و تمام كولرهاي گازي آن در اين كشور اسمبل مي‌شوند. در اصل تمام قطعات كولرگازي اجنرال در كشور ژاپن ساخته شده و مونتاژ يا همان اسمبل آن در كشور تايلند انجام مي‌شود تا هزينه توليد كاهش پيدا كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۳:۲۶ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير ماشين لباسشويي

 


تاريخچه ماشين لباسشويي:
ما اختراع ماشين لباسشويي را مديون يعقوب كريستين شفر در سال 1767 ميلادي هستيم. 30 سال بعد، يك آمريكايي به نام ناتانيل بريگز اولين طرح ماشين لباسشويي را ارائه كرده و اختراع نمود. شيوه كار اين دستگاه بدين شرح بود، ابتدا آب داغ وارد يك مخزن شده سپس با چرخاندن اهرمي لباس ها شسته مي‌شوند، پس از آن آبكشي لباس‌ها با عبور از بين دو غلطك صورت گرفته و آب درون مخزن از شير تعبيه شده در زير آن تخليه مي‌شود.ماشين‌هاي لباسشويي اتوماتيك الكتريكي امروزه 210 سال بعد يعني در سال 2007 به صورت عمده به بازار عرضه شدند به گونه‌اي در اكثر ‌خانه‌ها مي‌توانستيم آنان را بيابيم.
در ادامه به تعمير ماشين لباسشويي و استفاده از خدمات مطمئن تهران سرويس در اين زمينخه خواهيم پرداخت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۷:۳۱ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

تعمير ماشين لباسشويي در تهران

ماشين لباسشويي از جمله وسايل پركاربرد در منازل است كه با توجه به كارايي بالاي آن ممكن است مشكلات متعددي در قطعات آن ايجاد شود. در تعمير ماشين لباسشويي در تهران هدف اول تهران سرويس تعمير قطعه معيوب است. سپس در صورت امكان پذير نبودن تعمير قطعه , جايگزيني آن با نوع اصلي از همان برند است.
تهران سرويس با دارا بودن تعميركاران مجاز در سراسر تهران آماده ي خدمت رساني به شما عزيزان در تمام طول شبانه روز ميباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۵:۵۶ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

سرويس ماشين لباسشويي

ماشين لباسشويي امروزه به عضو جدا نشدني خانواده ها محسوب ميشوند .كه در برند هاي مختلف و مدل هاي متفاوت مهمان خانواده هاي ماست. سرويس ماشين لباسشويي از جمله مهمترين كارهايي است كه ما بايد به صورت ماهانه انجام دهيم تا طول عمر ماشين لباسشويي خود را افزايش دهيم.و از به وجود آمدن هزينه هاي بيشتر تعمير ماشين لباسشويي جلوگيري كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۴:۴۶ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

نصب ماشين لباسشويي

 



ماشين لباسشويي از جمله پرطرفدارترين لوازم خانگي است كه اين روزها در همه ي منازل مورد استفاده قرار ميگيرد.نصب ماشين لباسشويي از جمله نكات مهم در استفاده از اين وسيله است كه بايد از تعميركار مجرب و حرفه اي استفاده شود.

تعميركاران تهران سرويس براي تمامي برند هاي موجود در بازار تعميركار حرفه اي براي نصب و سرويس و تعمير ماشين لباسشويي داراست.
براي تمامي ما پيش آمده كه بعد از خريد ماشين لباسشويي يا جابه جايي منزل نياز به نصب لباسشويي داشته باشيم .در اين موارد كافيست با تهران سرويس تماس حاصل نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۳:۴۴ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)

خريد كولر گازي كم مصرف

كم مصرف ترين كولر هاي گازي

كولر گازي و اسپيلت همواره يكي از برترين لوازم خانگي و مهم ترين عنصر براي آرامش اعضاي خانواده ها و كاركنان در محيط هاي كاري است؛ بنابراين انتخاب برند و مدل مناسبي از كولر گازي همواره مي تواند مهمترين انتخاب در خريد اين كالا باشد.
قدم گذاشتن به يك اتاق خنك با هواي تازه پس از گذراندن يك روز طولاني در هواي گرم مردادماه به‌راستي لذت فراواني دارد. همه ما اين احساس را دوست داريم بااين‌حال قيمت انرژي هر سال بالاتر مي‌رود و نياز به خريد كولر گازي كم ‌مصرف بيش از گذشته احساس مي‌شود.
مهم‌ترين موضوعي كه خريداران را هنگام خريد كولر گازي دچار شك و ترديد مي كند اين است كه از ميان ده‌ها مارك و برند، كدام يك را انتخاب كنند كه به نفعشان باشد.
در اين مقاله مي خواهم شما را با بهترين كولر گازي ها كه در ايران جز موفق ترين ها و پر فروش ترين برندها هستند آشنا كنيم.
نصب كولر گازي تعميرات كولر گازي و سرويس كولر گازي خود را به متخصصين تهران سرويس بسپاريد

در اين مقاله به معرفي كولرهاي گازي كم مصرف ميپردازيم

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۳:۲۸ توسط:ahmadi موضوع: نظرات (0)